Friday, October 28, 2011

My IEC Students! :)

Nak story about my international students. Students aku kali ni agak ramai. Sebelum sebelum ni mmg aku rasa agak penat nak melayan kerenah mereka. Tapi entah kenapa kali ni aku rasa diorang sgt lah menyentuh perasaan aku.

Kesian aku tengok wajah sorang sorang students aku ni.

Ada yang dari Bangladesh, Somalia, Yemen, Uzbekistan, China, Saudi Arabia, Palestin, and Sudan. Oh Iraq pun ada.

Ada yang datang dengan zero English, ada yang OK and ada yang KO.

Tapi aku harap sangat sem ni aku dapat mengajar diorang dengan tenang. Sungguh aku nak sangat berkongsi ilmu dengan diorang. Harap diorang dpt memberikan kerjasama yang baik. :)


Yang ni students Uzbek and Somalia.


Yang badan besar tu from Palestin and the girl is from Indonesia.


Students from China and Saudi Arabia. Bagus sebab Marzooq from Saudi Arabia willing to help his friend from China.


Yemen and Somalia.


Me translating instructions to the Chinese guy.

Happy studying students! Be good.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 comment:

  1. miss, i know some of them. memang english diorang teruk juga la. kalau kat kafe sampai bergaduh dengan abang kafe sebab tak paham. memang lawak la. ada yang boleh speaking tapi spelling ngan grammar memang teruk. hahaha. happy teaching :)

    ReplyDelete