Sunday, October 23, 2011

KELAKAR lah awak! :)

Di suatu petang yang indah. Tengah siap siap nak hantar tok ke rumah Pakngah. Mama tidur depan TV. Aku pun ambik la remote tukar channel sana sini. Buka TV1, ada Shivaji My Boss.

Aku : Mama, tengok la cite nih! (memandangkan mama aku selalu sangat tgk cite Hindustan)

Mama : Tak mau la, buka TV lain.

Aku pun godek godek la remote tu. Si suami and tok dah siap siap nak keluar rumah.
Tekan channel lagi, dapat TV3. Ada cite Taal! Pernah tgk tak cite tu?? Ala, cite yang ada menari nari and muzik tu. Sapa tah pelakon nya. Best gak kan?? Hihi! Aku dengan excitednya cakap kat mama.

Aku : Haaa! Tengok cite nih ma! Taal li ka Taal li ka Taal!! (dengan penuh gaya dan intonasi yang betul)

Semua orang diam. Terkedu. Tiba tiba si suami bersuara..

Suami : Eh eh sama lah!

Aku ni mulanya blur sekejap.. Pastu terus aku menjerit sambil gelak terbahak bahak.

Suami aku cakap aku sama macam dalam cite tu. Hampes!

Aku pun tak sedar yang aku buat perangai buruk gitu. Hehehe!

Hihihi!

Ok.

Tak kelakar eh?

Ok bai!

:)



Taal
- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment