Sunday, February 12, 2012

Feeling feeling!

Assalamualaikum.

It has been 6 months and 3 weeks of our marriage. Dah dekat 7 bulan kita nikah. :)

Dah banyak masam manis kami lalui bersama. Hehe biasa la suami isteri. Siapa yang kuat merajuk? Of coz lah aku! :P

Aku ni kan emo sikit and kadang kadang tu ego. Ego mengalahkan lelaki. Eh yeke? Yela sometimes tu buat buat tak tau je bila suami memujuk. Tapi akhirnya cair jugak aku nih.

Kadang kadang tu rasa macam teruknya perangai aku. Dah jadi isteri orang wahai Anis. Sedar lah! Kadang kadang tu bila pikir balik boleh menangis sorang sorang. Rasa banyaknya kekurangan aku. Banyaknya yang aku tak ambil berat and buat mudah.

Kalau lah boleh masa tu diulang balik. Nak je aku ubah balik perangai buruk aku ni. Nak je aku repair balik semua yang tak kena. Tapi of coz la tak boleh kan.

Jauh di sudut hati.. I just want to be the best wife ever for him. Not only his wife. I want to be his everything. Nak jadi yang terbaik. Nak dia meredhai segala apa gerak langkah aku. Nak dia senang dengan segala tutur kata bicara aku.

:)

"Mana-mana wanita yang meninggal-dunia sedang suaminya redho kepadanya pasti akan masuk ke dalam Syurga."[1]

Abg..
Semoga abg redha dengan segala gerak geri tingkah laku dan tutur bicara anis.

Anis sayang abg! Peluk cium.

Ikhlas.
Isterimu.

No comments:

Post a Comment