Monday, July 25, 2011

Newly wed. :)

Ok. Now i'm using my own iphone. Hehe. Dah installed the apps! :)



So since last friday, we check in at Palm Garden Hotel, Putrajaya. Tonight will be the last night. Hee! Esok check in kat Bali pulak.
On Saturday, Mizi bawak aku p makan kenduri his cousin kat Dewan Merak Kayangan. Hebat gila wedding tu! Terasa berair mata hahaha! Rasa macam nak bersnding lagi lagi lagi! :)
Kat kenduri tu, aku jumpa semua fmly Mizi. Alhamdulillah semua ok. Saya rasa sangat bahagia.

Hari Ahad, pegi shopping tak hingat! And yang paling best, Mizi bawak aku gi rumah my bestfriend, Hadanie kat Subang. Danie skrg dah preggy. Nak masuk 3 bulan dah. Bestnya! :)

Sabaq na.



And..bila dah jadi isteri ni..rasa macam hidup dah lengkap dan sempurna. Rasa dilindungi dan dijagai dengan hebat. Rasa tak perlu nak risau apa apa sebab suami ada. Tapi bukan lah bermakna tak risau apa apa kan. Risau la kalau suami macam letih penat ngantuk..risau kan suami kalau suami lapar ke dahaga ke..risau la jugakkk..

Heh!macam tak percaya pulak aku yang rasa camni. Im a wife now. :)



Alhamdulillah life as a husband and wife lebih bermakna. Terima kasih Allah.
Alhamdulillah.

Now tgh teman Mizi kat carwash. :)



Bye :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 comments:

  1. anis, nnt upload la pic kawen dlm fb yerr. pastu nnt bleh la hg update blog ni sntiasa, kan da ada iphone. hehe

    ReplyDelete
  2. Hehe! Iphone dah lama ada..cuma tak install apps ja..sbb taktau kata ada apps blogger! haha! Wanie, fb aku kena hacked la wei haritu. Bukan aku yg activate. Skrg ak da deactivate balik! Hehe. Nanti ak rajinkan diri update blog k!

    ReplyDelete
  3. yeke? yeyy. sentiasa update entri k. muah muah

    ReplyDelete