Friday, May 27, 2011

fasa, masa, rasa!

assalamualaikum!

hari ni 27 mei 2011
kita dah tiba di penghujung mei.
lepas tu dah masuk jun
lepas tu dah julai.

Julai.
Julai.
aku akan melangkah ke alam perkahwinan.
Julai.
aku akan bergelar isteri.
dah ready kah?
banyak tanggungjawab ni nak jadi isteri.
saya tahu.

anis anis anis.
silalah berubah.
ubah perangai.
ubah kelaku.

selalu jugak fikir.

dah cukup baguskah aku sebagai seorang anak?
dah cukup baguskah aku sebagai seorang kakak?

sejak dua menjak ni selalu je dok terasa hati.
jauh hati lah konon.
emo betullah!
terasa segala macam.
haish!

dugaan!
biasalah kan.

apa-apa pun.
its never too late to make a change.
kan?

to adik-adik and mama lek tok.
kakak sayang semua!
mohon ampun dan maaf for everything.

:)



2 comments:

  1. kehadapan bakal puan..
    selamat melangkah ke alam perkahwinan. insyallah aku sampai. hihi

    p.s: mana janji manismu nak kasi borang ke apa thru mail. sobs

    ReplyDelete