Monday, September 12, 2011

12Sept11

Assalamualaikum friends!

Semalam aku dok pakai inai di jari sendiri. Maklumlah nak jadi pengantin lagi sekali. Kali ni kenduri kat rumah family my husband. Alhamdulillah. Semua dah setel. Hopefully Perlis tak dilanda banjir besar lagi! If not macam mana nak tinggal rumah?? Hurm.

So now in UniMAP students dah masuk belajar. And esok we will have majlis Sambutan Hari Raya for all the International Students and staffs. Tak sabaq nya nak makan dengan hebat lagi! Yummeh!

Ok. Berbalik kepada topik perkahwinan, memandangkan dulu aku pernah cakap yg 17.9 ni aku akan naik pelamin bertiga...nampak gayanya itu hanyalah angan-angan. Takde rezeki lagi. InsyaAllah, masih ada harapan untuk bulan akan datang. Heheee! :)

And one more thing! 17.9 ni aku da start balik kelas Master aku! Malasnyaaaaa! But i have to finish it fast. No matter how. Wish me luck!

Ok lah. Sambung wat kerja! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment