Monday, August 29, 2011

Esok raya!

Assalamualaikum.

Esok, 30Ogos2011, adalah Hari Raya Aidilfitri. Aku sekarang berada di kampung halaman suami tercinta. :)

Actually, dah ada kat sini sejak 2hari yang lepas. Sempat la pergi rumah Sofea abd esok nak beraya di rumah Sofea. :) tak sangka sangat yang hidup aku sekarang begini. Tak sangka akhirnya dapat jumpa Sofea di hari raya dan beraya bersama. Tak sangka sangat. :)

Pengalaman menyambut raya di kampung sangat meriah. Tak macam kat Kangar. Kat kampung, macam macam benda nak dibuat dan macam macam benda aku dah belajar. :) Tapi yang tak bestnya adalah kesihatan diri ini yang kurang mengizinkan untuk aku membuat macam macam. Haish.

Ok lah. Dah tak larat nak sambung berblog. Esok esok aku update lagi. Selamat hari raya. Maaf zahir dan batin ye kawan kawan. :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment